Debuter, julhoppning, och såå fin häst
Danny är såå himla fin för tillfället!!!!!! Känns sjukt bra inför 1 meter debuten och sen La debuten. Ska inte ljuga och säga att jag inte ät nervös över dressyren men tror ändå att de kommer gå bra. Känns väldigt bra hemma när jag tränar på det i alla fall. Jag ska starta en Pay and Ride först, så att jag KAN lägga volt eller göra en övergång OM det skulle behövas. Självklart satsar vi på att inte göra de utan göra hela programmet stabilt och bra. Om det skulle skita sig totalt ( vilket jag abslout inte tror) kommer jag troligen avanmälan mig på den regionala sen, antagligen inte men vill inte stressa något. 

1 meter debuten känns väldigt bra, vi hoppade en bana på 110 hemma här om dagen och de gick ju toppen! Vi tränar ju på 1 meter banor hemma hela tiden och har varit felfria 90 på tävling flera gånger, så de ska nog gå bra. Jag måste bara tänka på att ha en bra galopp och lägga honlm stort på hinder för annars tar han bommar. Vi är peppade i alla fall :))))

Vi har ju trots allt ett träningstillfälle i helgen, för vi ska nämligen ha en julhoppning i stallet som vi har ordnat. Där ska jag hoppa 1 meter, så vi kan ju öva lite där hehe ;) och jag ska även hoppa mr. Grey på julhoppningen, så de blir kul !!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)