Tillbaka till verkligheten
hej på er! Ja jag är tillbaka... Ja jag ska försöka blogga mer. Oavsett, skåne är över, jobbet är avklarat. Skolan är igång *gråter tyst i ett hörn*. Nej men det är väl egentligen bra antar jag. Guys guys guys jag tar fricking studenten till våren!!! Åtta ynka månader kvar sen är jag fri! Jag har aldrig varit mer taggad på något någonsin. Förutom att när jag skulle få Villis... 
 
Jaja guys vad händer på karlshem da? Det är just nu inga läger i veckodagarna så jag lever lajf i min ensamhet, med Alice och Amanda på varsitt hörn hehe. Det är kul när medryttarna kommer och vi får lite struktur på allt men asså jag måste erkänna att det är också ganska skönt att ha stallet helt för sig själv.
 
Det har gått fyra veckor sen jag slutade jobba och det är först nu jag känner att jag och villsan börjar hitta tillbaka till där vi var i skåne. När jag red honom till en början gjorde skrittade jag ut för att sedan jogga väldigt lätt i lång och låg form på banan. Sen red jag ut och sen bestämde jag mig för att jag ville jobba dressyr, han hade varit så pigg ute så jag tänkte att det inte borde vara något problem, boy was I wrong! Så fårt jag kom in på banan kände jag hur all energi bara försvann. Han ville inte göra någonting. Ja jag kunde trycka fram honom men usch vad hemsk jag kände mig. Jaja så sen dess har jag typ bara ridit ut och jevlar vad han e pigg. Öron spikade medan han lämnar en viss liten rund och vit ponny bakom sig (Thio). 
 
Ja jag har fler historier men det blev ett väldigt långt inlägg när jag skrev bara några så jag avslutar här och lovar att skriva mer i veckan hehe. Jaja här ska ni få lite bilder.