Vilken stjärna
Hej.. hehe... var ett tag sen.. jag kommer att skylla på att jag jobbade hela sportlovet! Vilket var mysigt och roligt i alla fall. 
 
Hallå jag måste få skryta om min polle lite för WOW vilken häst!!! Tycker synd om alla som inte får rida honom.. hehe  Jag försöker lära honom galoppombyten och det har gått skit rent ut sagt. Har självklart tränat enkla byten innan men nu har vi börjat med riktiga med bom. Han är riktigt dålig och svag för det och jag är inte ett proffs jag heller.. men IDAG!!! VILKEN SUPER STAR!!! Bytte rent första försöker båda varven och flera gånger efter!! Han börjar fatta att det inte är en tävling om att komma över bommen snabbast och faktiskt börjar byta istället!! Mitt hårda slit börjar löna sig!!
 
Sen har han blivit såå trevlig i handen, vågar ta stöd med lång hals!! En otroligt bra känsla jag får på honom nu och det går så jäkla bra!!!