Våren var här... I några timmar
wassup homies! Ja nu är det ju vinter igen men i söndags jäklar va jag njöt. Jag gick runt i min t-shirt medan jag och Amanda gjorde ett jäkla ryck och städade hela stallet. Vi mockade hagar, vaktade Kimpan (vår hovslagare som nu kommit ur sitt vinteride) och krattade hela jäkla stallplan plus fixade intaget på eftermiddagen. Vi orkade inte mocka alla hagar för asså det tog typ tre timmar för två hagar så ja... Håll i åtanke att vi gjorde lite annat under tiden. Nej men det kändes som en väldigt mysig dag. Det var så himla längesen man var i stallet och kunde njuta av att faktikst bara vara.Det är så jobbigt att vara i stallet på vintern. Det är kallt, mörkt och så himla mycket folk i ridhuset. Men allt eftersom våren kommer och man kan rida på utebanan blir det väldigt mycket trevligare. 
 
Utöver min d-vitamin höga själ vet jag inte riktigt vad mer jag kan prata om. Jo jag ska jobba på påsklovet. Kommer vara där alla läger så om det är något ni undrar över så kan ni alltid komma till mig. Under tiden ska jag också ta hand om min häst. Asså hallå i måndags när jag red var han så himla himla fin. Han var svinpigg i början och jäklar vilket steg han får då men allt eftersom jag jobbade honom taggade han ner lite. Vi jobbade inte jättehårt utan det var mest en genomridning inför igår då vi jobbade lite hårdare för att rida ut idag (om det finns några vägar att rida på). Vi får ingen hopplektion på fredag för lägerna har börjat vid det laget vilket är lite sad menmen vi för överleva  på något vänster. Kanske drar en liten uteritt som plåster på såren...
 
 Jag har en bra vecka hittils ch jag hoppas verkligen det håller i sig. Det får gärna bli lite varmare men så länge solen lyser kan jag egentligen inte klaga. 
 
Det fick bli ett kort inlägg men det behövde uppdateras. Det kommer nog vara lite dåligt med uppdatering här nu ett tag till. Vi har alla väldigt mycket att göra i både skolan och i stallet. Så snälla, ha tålamod så ska vi försöka bättra oss.