Ute på tur i solen

Hej hopp! Idag red jag Bekka på utebanan (!!!) vilket gick super bra och det var super härligt. Hon var väldigt lyhörd idag när vi övade skänkelvikning. Väldigt rolig tjej!!

Sen så skrittade jag ut Danny i kanske 30 min i solen. Han har blivit så mycket mer social och framåt i handeringen vilket är kul. Han har tidigare varit LIVRÄDD för människor men nu har han verkligen fått förtroende men han är lite försiktig fortfarande. Han har blivit bytligt bättre i alla fall!! 

Denna vecka ska vi i alla fall rida ut mycket, för nästa vecka är jag i Åre och då ska Sara och Jossan ta hand om Danny. Och eftersom han är speciell och man måste känna honom och han kan vara väldigt stark ute, känns det bättre att de håller sig till dressyr. Inte för att dem inte klarar av honom ute, för det vet jag att de absolut skulle, men jag vill att dem ska lära känna honom bättre först.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null) (null)

(null)
BILDBOMB PÅ EN SNYGG KAMEL!!!!