Olika pass+ annat skojsigt
Idag bytte jag och Ella (Mojsans andra medryttare) ridtider eftersom att Ella kunde inte rida på förmiddagen idag av olika andledningar så därför red jag på förmiddagen istället!! När jag kom in i ridhuset med Sara så var det fullt med olika människor som red, det var typ sju stycken med mig och Sara. Så det var ganska fullt kan man säga hehe... Men som tur va så gick några när jag precis hade börjat trava fram. Så då blev det lite mer plats att rida på. Men hon var iallafall suuuperfin idag!! Hon var hyfsat lugn ändå för att vara lilla mojs. Hon längde på halsen fint och skummade i munnen så det var bra! 
 
Igår på lektionen hade i bomövningar och det gick ganska bra, helt ok. Hon kändes lite springig och hon lyssnade inte så mycket på mig i början. Men vi övade på att ha lika många galoppsprång för som efter ett hinder som vi hoppade på en volt och det gick inte jättebra i början, men i slutet så fixade vi att korta och länga galoppen. Så hon lyssnade väldigt fint på mina hjälper i slutet!
 
När jag rider så har några lagt märke till att jag alltid rider med öppen mun hahah! Och jag märker inte det fören någon kommer på mig och säger det till mig. Jag är antagligen så himla koncentrerad när jag rider så jag inte märker av vad jag gör för konstigt i ansiktet hahhah! 
 
Imorgon hade vi (jag, Issa, Amanda, Sara & Josse) tänk att tolka iallafall och det ska bli jättekul! Har aldrig gjort det förut så det ska bli spännande ;) 
 
Fina Mojsan<333