mitt sportlov!!
Hej på er!!
Nu är lovet tyvärr slut och det sugeeer!! Men jag har tagit hand om Bonnie under lovet och det har varit superroligt :) Sara har varit bortrest och åkt skidor i Trysil under lovet, så jag har tagit alla Saras stalltjänster (intag & utsläpp) och tagit hand om Bonnie. Har ridit Mojsan (Lady) också dem dagarna jag har henne och tagit Josses stalltjänst (stora stallet) och min stalltjänst (intag) såklart. Så jag har haft fullt upp detta lov, alltså ingen vila vilket jag behöver just nu... Men jag har sovit de flesta nätterna på karlshem med Amanda eftersom att hon jobbade på lägrena som va under lovet.
 
Jag har även tagit en massa bilder innan lovet som jag tänkte lägga ut i ett annat inlägg. Gillar ni när jag lägger ut inlägg med bara bilder? I så fall får ni gärna skriva om ni tycker det i kommentarerna så kan jag lägga ut mer bilder ;)
 
Lady
Bonnie