Livet med uteritter är ett bra liv
Tjenare hörni. Vet ni hur trött jag är? Jag vet inte varför men jag känner mig bara mentalt och fysiskt uttömd. Tror att jag har ett svårt fall av skoltrötthet, tur att det e påsklov snart. Detta lov ska jag va hemma. Ska jobba min pålle och ta hand om alla er som kommer på läger. Tagga tagga tagga!!! 

Om jag har tur kommer jag även tävla nästa söndag innan jag börjar jobba. Det är en pay and ride i Norrtälje då men jag vet inte. Villis och jag är nere i lite av en svacka nu. Detta är dock baserat på igår när han hade vilat i onsdags och jag fick för mig att rida på bettet jag vanligtvis bara rider ut och hoppar med. Vi får helt enkelt se hur det blir med min och Villis tävlingskarriär. Det är även en pay and jump på lördagen och om jag tar den behöver jag inte fixa med stalltjänst men jag vill ju egentligen dressyra.

Jaja men denna vecka da? Ja jag har försökt rida lite innan all snö smälter och det blir lervälling över alla ängar medan alla grusvägar kommer vara isbana. Men hallå vårtecken i guess. Det ska faktiskt bli jäkligt skönt med vår tycker ni inte? Så det är nästan värt lite isbana en stund. 

Nästa vecka har jag två fysikprov så tveksamt om ni hör något mer av mig på ett tag. Asså i min skola är det allmänt känt att efter påsklovet drar helvetet igång. Alla kurser ska avslutas i form av nationella och kursprov vilket är när lärarna får göra som egna nationella men eftersom det e Norra och jag är rätt säker på att alla lärare är sadister är dem proven svårare än svårast och får mig att vilja slita ut mitt hår och bli luffare istället. Yupp gymnasielivet på en pinne. 

Nej men hörni ha det så bra i vårvädret och ta hand om varann eller nåt sånt. Hejdå!

(null)

(null)

(null)