Kallt kallt kallt
Tjenare hörni jag får fatta mig kort idag för måste lära mig runt 600 ord utantill innan imorrn så ja mycket att stå i här borta på östermalm.
 
I helgen har inte Villis gått så jättehårt vilket jag ångrade idag för fan vad dåligt det gick menmen jag har ju bara mig själv att skylla. Utöver de har jag ridit Becka ganska mycket och jäklar vad hon har fått jobba och som resultat har det gått väldigt bra med henne. Det har gått bra med Villis också btw, det var bara idag det gick skit. 
 
Får jag bara klaga en snabb sekund? Ja det får jag för ni kan inte säga nej haha! Jag har haft en vidrig huvudvärk typ hela helgen och jag fattar inte var den kommer ifrån men den vill inte försvinna. Usch! Aja jag får kämpa vidare men mina alvedon i tiotal. Hehe
 
Vet ni vad vi gjorde i helgen?? Vi fotade i snön!!! Mitt i dimman stod fem tjejer med sina hästar och la ner blod svett och tårar på att få dem att både stå stilla och få hästarnas öron att peka framåt vid exakt rätt tillfälle. Låter som början på en spännande historia va? Som vanligt när vi fotar så var det väldigt kul men det underbara med denna gång var att av någon anledning tyckte vi det skulle vara smart att göra det i typ 9 minusgrader. Ni förstår inte hur mycket mina fingrar frös!! Frukten av vårt lidande får ni se senare på ett eller annat sätt ;)
 
Jaja men vad mer kan jag berätta? Vet ni hur kul matte är? Nej det är bara jag som tycker... Hmmm. Jo jag har äntligen fått min snögalopp!!!! Lite sent för min smak men bättre sent än aldrig eller hur? Jag älskar verkligen att galoppera i snön och det är bra för hästarna också så dem får jobba ordentligt. Jag älskar att vara skogmulle. Hoppas det blir många fler galopper i snön för min del. Min häst skoddes idag dessutom så det är ju inte långt bort.
 
Okej kort och gott var detta nog det ni får nöja er med idag sorry sorry jag får skriva ett bättre inlägg någon annan gång. Farväl!
 
 
 
Nilder från en varmare tid