Header
Hej hörni. Som ni säkert sätt har vi fått en ny header woop woop!!! Nej men det är basically det jag gjort nu i helgen så det är därför ni inte hört från mig plus jag har varit på gottland med min klass. Asså fråga inte ni är för oskyldiga för att höra alla historier därifrån. 
 
Aja men jag längtar verkligen till imorrn och jag får se min elvisp igen. Det ska bli väldigt mysigt faktiskt. Han är min lilla bebe och fy sjutton vad jag saknar honom när jag e borta (Tack till mandy och Sara som ridit honom). Men nu blir det hårdjobb i galopp har jag bestämmt bara för att jag verkligen vill jobba på galoppen så den sitter för fan vad den är svår. Heja heja Issa. Om ingen annan hejar på en måste man ju heja på sig själv eller hur?
 
Okej egentligen hade jag inte mer att säga än så men förvänta er många vinterbilder från alla framöver för som vanligt när vi fotar blir det jävligt mycket bilder. Så tack och hej leverpastej. Jag kan berätta senare hur jag redigerade bilderna.
 
 
Här e jag och vispen in all our unedited grace