Skuttandes fram
Halloj gänget. Vet ni hur underbar gårdagen var. Asså egentligen skulle vi haft dressyrlektion men på grund av typ tusen olika väldigt omständiga anlednigar, inte ens jag förstod dem alla, skulle vi i all fall hoppa. Det roliga var att vi egentligen ska vara 7 pers på våra lektioner men sara var sjuk, jossan ska tävla i helgen (lycka till!!) och Amanda skulle till Nyköping så hon red innan lektionen vilket innebar att vi var bara fyra pers. Så mys!
 
Vi hoppade massa kombinationer. Imponerande hur man kan göra om två raka kombinationer på långsidorna till typ tio olika kombinationer och det gick faktiskt väldigt bra. Till skillnad från förra gången när jag typ hade ett mindre sammanbrott...  hehe nej men jag blev väldigt glad även om vi kan ha hoppat lite stort över muren då och då. 
 
Kan ni fatta att det är sportlov snart. En vecka sen drar issa till chockladlandet. Usch min häst ska gå läger hjälp mitt kontrollfreak hjärta dör. Asså jag bara vet att alla mina saker kommer antingen försvinna eller gå sönder för så är det varje gång jag åker bort. Det är skönt med lov men shit, det är typ mer stressigt än gymnasiet. Min finaste sötaste pålle hur ska det gå för dig utan mig? Asså ni förstår inte vilken ångest detta ger mig. Jaja jag har tjatat om detta nog för tre århundraden.
 
Hallojsan vet ni vet ni. Jag har nästan klar med min sommar. Asså jag ska boka biljetter till falsterbo, få mina exakta jobbveckor men jag har det ganska klart, i alla fall i mitt huvud, och boka hästtaxi. Okej det fortfarande ganska mycket kvar men allt är bestämt i teorin. Jag är så himla sugen på sommar och värme nu. Vill ha bootcamp med Villsan, och kunna ligga i gräset medan ponnyn käkar upp mitt hår. Erkänn att det inte låter som en så dålig idé. Ifall ni är sugna på att gå på läger i sommar kan ni ju alltid klicka på länken och komma till karlshem (ni kan även komma hit på sportlovet) RIDLÄGER HÄR. Nej men det var väll allt jag har den värsta huvudvärken någonsin så sorry men detta var typ värsta inlägget någonsin men nu måste jag gå och ta en tupplur. BYE PEEPS 
 
 
MYSIS!!!