Riktigt bra period
 
Hello, nu är jag påväg till tandläkaren och ska kolla mina extremt dåliga tänder. På riktigt om ni ser dom skulle ni svimma, lovar!! Hoppas på att hon fixar de och inte bara säger allt är är bra FÖR ALLT ÄR INTE BRA. Slut om mina tänder..
 
Igår fick min polle ett monster pass ute, jäklar vad han svettades!! Men idag får han jogga bort mjölksyran med lösgörande pass i ridhuset. Kanske hinner rida imorgon också JIPPIE !! Tror han ska vila lör och sön för att ta igen lite hahha han blev trött denna vecka. Plus det känns sådär att vara borta första gången någon annan ska rida honom eftersom han är lite speciell. Han blir nog bara glad av två dagars vila!
 
Han är förövrigt extremt fin just nu och har varit det ett tag nu!! Formen har blivit såååååå mycket bättre och vi hittar vandra super. Jag har börjat öva skolor nu, typ skänkelvikning, tre spår, öppna och sluta mm. Han blir lite spänd men det ska jobbas bort. Han är en sån läromästare om man vill rida med små hjäper och med sitsen. Riktig bra ponny!!