Massa att berätta
Hej gayys!!!
I tisdags red jag ett så galet bra pass på Danny, han är helt underbar!! Han var med mig hela tiden och var framåt men inte pigg som han brukar, hehe. Han är galet fin just nu, så rolig att rida!
 
Igår red jag Bekka på lektion för Rebecka och hon var jätte fin! Väldigt lugn och lyssnade super. Man lär sig så mycket på henne, speciellt att rida med sitsen för hon är JÄTTE känslig. Väldigt rolig och lärorik häst!!
 
Hoppade också henne förra veckan. Hon var duktig men lite taggd. Måste lära mig rida mer med sitsen och korta upp henne genom att bara räta på mig lite. Väldigt häftigt att kunna göra så lite men som ger så mycket !!
 
Igår körde jag miljö träning på min vita springare och oj vad han är cool. Kolla bara på bilderna liksom, hur söt!
 
Idag ska jag trimma Danny och nu måste jag dra till lektionen hahah vi hörs Bye