Hur länge kommer det här med snö vara en grej??
Sorry Gud men vi har haft en omröstning här på jorden och bestämt att det är dags för vår. Snön kan försvinna och temperaturen får gärna stiga minst femton grader så get going!

Idag red jag ut i det fina vädret med the one and only Sara (dawn finer) haha hon heter det på min snapchat och jag kan inte hjälpa att alltid avsluta hennes namn så. Aja men vi red ut i alla fall och jobbade kondition för fulla muggar. Heja oss! Hästarna var duktiga och vi var bäst av alla (tyckte jag i alla fall). 

 På andra nyheter har jag fått en ny sadel. Den sitter jättebra och är faktiskt så skön att sitta i   Enda problemet är... den är brun... och inte bara brun utan lite ljusbrun typ Mandelfärgad. *gråter tyst i ett hörn*. Livet är inte lätt när man har svart utrustning. Men asså ska jag köpa bruna grejor? Känns onödigt att lägga ner så mycket pengar på saker när jag redan har så det räcker. Dessutom kommer det ändå inte vara färg för att sadeln är så ljus. Jag önskar att man bara kunde måla sadeln och göra den svart. (Vilket man i och för sig kan men det är tydligen dyrt enligt min pappa). Suck suck och mera suck. Vilka problem jag har va? Det som gör hela saken ännu surare är att vi prövade en jätteskön svart sadel innan som satt helt ok fram till jag satte mig och den la sig på manken. (RIP MIG) 

Jaja nu vet ni mina problem. Det e liksom lite tradition med mina blogginlägg. Alla andra kan ge er inspiriration om övningar och annat. Till Issa kommer man när man är trött, bitter och känner att man behöva relatera till någon annan trött, bitter och gammal. Jag är Legit en gammal tant och inte en sån där rar gammal tant som ger dig godis och stickar utan en sån där tant som går runt med en käpp och fäller ungdomar som stör mig och sen skäller på dem för att dem e i vägen. Yupp jag lär mig från min farmor. Asså jag tror jag kommer älska att vara vuxen. Om jag någonsin mot förmodan blir förälder kommer jag vara pinsamaste i historien plus när jag äntligen får bli pensionär kommer jag bli bittrare än bittrast.

Yupp nu vet ni det om mig. Man lär sig nåt nytt varje dag va? Bye bye

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Lite ranson bilder plus en på Aud från KGs begravning (och Nero).