Dressyr dressyr dressyr
Okej i fall det inte märkte på titeln är jag väldigt dressyrsugen just nu. Igår hade vi ju dressyrträning och det gick å jäkla bra att jag ville gråta. Han var jätteduktig. Vi började jobba skolor som öppna sluta och fy fan vad svårt det va. Höger varv var mycket enklare än vänster och jag kunder verkligen känna hur ponnyn jobbade under mig. Dock, som vanligt blir min häst sjukt trött. Men han är fortfarande ganska ung så han får pass för denna gång men nästa år då du Villis då jäklar ska det sitta. 
 
Nej men jag vill verkligen komma någonstans med dressyren och jag skulle gärna vilja träna oftare men det är ganska svårt att hitta tränare som vill komma ut och bara träna en person. Men en lösning är att jag tränar för Rebecka varannan vecka (då vi har hoppning) men det kostar, inte för att andra tränare inte gör det. Vilket innebär att jag måste be mina föräldrar sponsra vilket är tvek om dem faktsikt vill göra. Ja jag vet mitt liv är extremt svårt. Nej men om ni har några tips på tränare får ni jättegärna dela med er. 
 
Usch jag vet inte vad jag ska göra. Det är väldigt synd att Aud inte kan hålla privatlektioner cause jag skulle använt det jämt. Rätt säker att hon skulle kunna driva hela gården med pengarna jag skulle lägga för att få träna för henne. Jag skulle i-och-för-sig kunna ringa min tränare från skåne men det känns tvek att hon vill köra 5-6 timmar  (dock troligare 4-5 h som hon kör) från Båstad till Stockholm bara för att träna mig men om hon flyger tar det bara en timme... Nej okej inte direkt realistiskt. Vilket också är synd för hon var duktig. Dock tror jag inte Villis skulle överleva en träning med henne och all sin vinterpäls.
 
APPRÅPÅ VINTERPÄLS, VILLIS FÄLLER!!! Vilket egentligen är skitjobbigt och får mig att se ut som en mindre tvåbent kopia av honom för jag har så mycket hår över hela mig. Men jag älskar verkligen hans sommarpäls för asså han är grå!. Den pälsen är vekrligen fin. Hela vintern är han kolsvart (minus där jag rakar honom) men nu börjar man verkligen se skillnad. Usch vad jag vill ha sommar men nu är detinte jättlångt kvar. En månad sen är det tekniskt sätt vår och min födelsedag kommer inte långt därefter (typ två månader egentligen men shhh låt mig leva i min fantasivärld)
 
Okej nu vet ni vad som pågår i mitt liv tack och hej vi hörs snart. 
 
 
 
Den där maskkroskransen tog pinsamt lång tid men snyggt blev det i alla fall!