Målen för 2018
Hej igen, sorry för en väldigt oaktiv höst men vi tänkte byta till nuow och sen har det varit struligt med header så vi har helt enkelt inte kommit igång. Men jag tänkte att nu kör jag på här till vi löst de andra så ni får ha överseende för hur den ser ut för tillfället ;)

Jag skrev i alla fall upp X antal mål jag hade med Danny från efter sommaren tills 2018 var slut. 
  • Starta 90 cm felfritt på tävling
Det har vi ju verkligen klarat av de, vi har startat fyra 90 tävlingar med två starter på varje och har varit felfria i nästan alla tror jag. Men framförallt har vi haft ett bra flyt, det har kännts enkelt, han är med mig och vi klarade utmaningen galant tycker jag!! Jättekul

  • Starta dressyr
Vi har startat två dressyrtävlingar tror jag, två LB, en vinst och har haft över 60% på båda, ena på nästan 70% :) roligt har det varit iallafall !!

  • Träna för olika tränare 
Man lär sig jätte mycket av att träna för olika tränare och det har jag vetkligen gjort i höst. Jag tränar ju för Aud regelbundet men sen har jag hittat en hopp tränare på grannstallet som heter Uffe som är helt sjukt bra på alla sätt verkligen, super kul. Ska fortsätta träna för honom i vår för han funkar toppen för mig och Danny:))) sen har jag tränat för Sara som bor på gården och som brukar vara tränare på sommaren en gång och hon såg andra saker i dressyren som jag och Danny verkligen tar med oss och jobbar med !

  • Hålla formen i övergångar 
Det klarar vi ju av galant numera och vi håller även en fin form i övergångarna:)

  • Mycket styrka
Jag för ändå säga att Danny ör väldigt snygg i kroppen just nu och han har stora fina muskler vilket är hur kul som helst!!
Vi fortsätter träna på styrka och kondition hela tiden såklart!

  • Stabila skänklar i högre hinder
Jag är faktiskt väldigt stolt över mig själv att jag numera har väldigt stabila och stilla skänklar när jag hoppar. Vi hoppar hinder på 110 utan problem och jag har bra sits tycker jag ändå. Så det är jag super nöjd över

  • Samla ännu mera
Och i och med att han har mycket styrka nu början han även kunna samla sig mer, speciellt i vänster varvet. Men vi är inte på den nivån jag vill att vi ska vara på men vi tränar på för fullt för att kunna nå dit!

  • Fin form och luftiga steg
Denna punkt har vi jobbat abslout mest med ich det har verkligen gett resultat. Jag rider honom på ett annat sätt nu och är hela tiden uppmärksam på att han inte får krypa in med näsan utan ska ha den i lodplanet. Detta gör även att han trycker på bättre bakifrån och får luftiga steg, så jag är jätte nöjd över vart vi står idag med allt detta jobb med hans form.

Allt som allt har vi verkligen klarat alla målen jag ville och faktiskt lite till, så jag är super nöjd och taggar nu till för 2019:))))
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)