Utvärdering V.15- mån
Tjena!! 
Tänkte att jag utvärderar alla pass denna vecka, dag efter dag. Jag har inte ridit Danny på 8 dagar plus en rolig sak i stallet så veckan ser inte riktigt ut som vanligt!

Idag då, jag red ut själv till Länsta vägen. Han hade idag vilat i 3 dagar men han var inte pigg. Han var dock VÄLDIGT stark och inte alls uppmärksam på mina hjälper. Kändes lite off och gjorde lite som han ville. Därför jobbade jag mycket med att han skulle lyssna på mig men hjälp av övergångar. Även mycket form jobb då han inte ville samarbeta överhuvud taget. Men i slutet var han en riktig stjärna!!

Blev ganska mycket galopp då han gärna sket i mig där. Därför gick han hårt idag men han har fått sin vila nu i tre dagar så det gjorde inte så mycket ;) 

Jag tänkte även mycket på min sits och hur jag kunde påverka honom så mycket som möjligt med sitsen och lite med handen. Gick sådär då han var väldigt stark idag men i slutet gick det ok. Mer träning på det för att jag ska kunna rida så lite som möjligt med handen och mer med sits och ben. Sjukt svårt men kul och lärorikt!! Det är faktiskt mitt månadsmål för er som läst tidigare inlägg! 
Kram på er<3 (null)
Från idag, som jag längtat över att få rida min polle igen !!!