Prao och b-ponnyer
Denna och nästa vecka praoar jag på karlshem vilket är super kul!!!! Jag har idag fått rida den nya B- ponnyn mr. Grey. Valack på 9 år med mycket motor. Har faktiskt ridit den andra B-ponnyn Fancy också, vilken pärla!! Hon är 11 eller 12 år gammal och fux, hur snäll som helst!! Men hon har redan åkt till sin nya hyresvärd fram till sommaren. Jag ska nog rida mr.grey hela veckan tror jag, vilket är super kul!! TB till B- ponny tiden med alla fina ponnyer som typ Sunshine eller Amigo<3 ÄLSKAR B-PONNYER!!!

Jag har även kört den gigantiska traktorn i hagarna för att fixa till gräset!!! Hur coolt egentligen, värdens bästa förare vetni! Sen har jag påbörjat min sortering och rensning av oranga (extra sadelkammare). All tid jag får över dessa veckor ska jag spendera i oranga!! Det ska bli såå j*kla snygg ska jag säga, storstädning delux!!!

Den vita är Mr. Grey och fuxen är Fancy!
(null)

(null)

(null)

(null)