Mitt ute i ingenstans.. okej Åre
Ja ni, jag är för en gång skull inte i stallet. Jag är i Åre och unnar mig lite skidåkning i strålande sol och fett med varmt, avensjuka eller?? Nej men jag saknar faktiskt stallet och att bara kunna vara där med alla härliga människor och underbara hästar. Saknar att galoppera över ängar och traggla dressyr med Dannysen. Men skidåkning är inte långt ifrån lika kul alltsåååå!! 

Jag har haft väldigt mycket tid över här i fjällen när backen stängt så de har blivit mycket mobiltittande hehe, förutom när jag vinner på kortspel då hahha. Men jag har i alla fall analyserat typ alla mina ridfilmer på Danny och inser att jag måste tänka mer på min sits. Såå när jag kommer hem ska jag öva sits och position. Mer vikt i stigbygeln och burna händer. Ska även öva halvhalter för det suger jag bokstavligt talat på.. så mitt månadsmål kommer vara det och massa uteritter!!! Sen kommer jag dela in de fyra veckorna i olika mål, få se vilka de blir!! Gooobyyyeee
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Lea=fotograf<3