Lady Moy!
Hej på er!  Det var ett tag sen man skrev här. Nu har den nya säsongen börjat och jag ska börja rida en annan häst, nämligen Lady Moy. Jag tackar tiden jag haft med Pegasus och jag kommer sakna den. Både jag och Pegasus har lärt oss saker från varandra och utvecklats väldigt  mycket under den tiden vi haft med varandra.
 
Men nu så ska jag rida tre gånger i veckan på Lady, måndagar, fredagar och lördagar. Lady är ungefär lika många år som Pegasus, ca 8 år. Hon är en blandras mellan welsh och cob, och hon är väldigt mörkbrun nästan svart. Med vita tecken i ansiktet och på bakbenen. Hon har även en massa hovskägg och är ungefär lika lång som Pegasus och är alltså en C-ponny. Hon är en väldigt trevlig, snäll och pigg ponny som älskar att hoppa!!
 
På måndagar rider jag självständigt jag slutar klockan 15:55 då. Så jag slutar ganska sent. Igår när jag åkte till karlshem så var det väldigt mycket kö, så jag kom till stallet klockan 18:00... Väldigt sent. Så direkt när jag kom till stallet så borstade jag av henne och red. Det gick faktiskt superbra! Hon var lung och fin tyckte jag. På fredagar så är det lektion och då har jag intag. Då slutar jag 15:05 så jag kommer till stallet lite tidigare. På lördagar så rider jag sen på eftermiddagen med Josse, Amanda & Sara!!
 
Här kommer det några bilder på Lady Moy:
Jag har ej så många bilder på henne just nu. Men så småningom kommer det fler!!