Inte riktigt som planerat
 
Hej på er!
Min vecka har sett HELT annorlunda ut från vad jag planerade..hehe. Nej men jag orkade bara inte hålla mig till planen. 
 
Jag red övergångar i måndags som jag skrev tidigare, han var super fin verkligen. 
 
I tisdags så fick han vila och jag plugga..
 
I onsdags red jag ut med Sara och fixade ganska mycket i stallet.
 
I torsdags så gjorde jag "Skrittjobb" hehe. Jag skrittade först och övade framdelsvändningar och bakdelsvändningar på en lite fyrkant. Det gick hyfsat bra, han blev lite spänd i bakdelsvändningarna då jag krävde lite mera. Men annars fin! Dock så blev jag uttråkad och tyckte att han skulle få galoppera lite på långa tyglar ett varv. Men det slutade med att jag galoppera runt där ganska länge med låg och lång hals på långa tyglar. Duktig häst!
 
I fredags var det hoppträning och det gick super bra. Han var jätte lugn och jag taxerade honom bra. Vi kom rätt på nästan alla hinder för att jag kunde se avståndet bra. Dock får han lite för låg hals mellan hindrerna så jag måste höja upp honom lite mera. Men det är bara jobba på!!
 
I lördags red jag ut med Lea efter att jag följt med Sara och Jossan på tävling. Det var super mysigt iallafall!!
 
Idag så red jag ut med Jossan och Sara och imorgon får han nog vila. 
 
Vecka 42 kommer typ se ut så här:
 
MÅNDAG: vila
TISDAG: sitsjobb
ONSDAG: reglera galoppen
TORSDAG: uteritt
FREDAG: dressyrträning
LÖRDAG: Uteritt
SÖNDAG: barbacka pass
 
 
Rådjuret Benjamin och prins Danny!!