Träningstävling!!
Hej!
I fredags så skulle jag och Sara på en liten träningstävling på Ekerö ridskola. Det var första gången som Pegasus och Bonnie var på ett annat ställe och tävla. Och det var även min första gång jag tävla någon annan stans. Det var suuuperkul!!! Pegasus var superduktig! 
 
Ni vet säkert att Pegasus är ganska svårhoppad så jag tycker att han är jätteduktig när han väl hoppar. Och nu på tävlingen så hoppade han hela banan förutom sisat hindret, då han stanna två gånger men sen hoppade han på tredje försöket. Så han var världens bästa tycker jag!<3
 
Aud tyckte det gick så bra! Så hon ville att vi ska tävla lite mer haha!! Jag ska antagligen åka på en ny tävling om två veckor, den 19/3 på Ekerö ridskola igen. Då kvalar man till KM och jag har aldrig varit med i KM så det blir superkul!!
 
Här kommer lite bilder från träningstävlingen:
Foto: Anna Carlsson