Tävling!!!!
Heej!!
Det var länge sedan. Men jag har haft väldigt mycket plugg nu och har inte haft tid till att blogga. Senast så berättade jag om min och Pegasus första "tävling" och jag haft faktiskt varit på en till nu i helgen. Det var en tävling som man skulle kvala till KM. Och Pegasus nollade!!!!!! Såååå glad! Vi hoppade då 50 cm som förra gången. Och det gick jättebra!! Han är sååå duktig!!! Och TAAACK Amanda och Josse som hjälpte till på tävlingen<33333
 
I måndags så hade vi dressyrlektion och då bytte vi hästar med varandra. Jag red Poppis och Pegasus behövde inte gå då. Det var superkul att rida Poppis!! Vi gjorde inte så mycket eftersom vi red hästar vi inte har ridit innan. Men det var jättekul iallafall och det gick mycket bättre i måndags när jag red henne än på sportlovet.
 
Bilder från tävlingen:
Pegggii!!!