Alla mina schabrak
(Sorry för suddig bild) ett brunt schabrak från gold medla storlek full, ska köpa av Ingrid !
 
Ett vanligt vitt schabrak storlek full från hööks
 
Ett vitt schabrak i storlek full från PS of sweden
 
Ett reflex schabrak storlek full köpt begangnat. Bra till uteritter för att synas
 
Ett svart schabrak med rosa kant storlek full också köpt begangat.
 
Ett grått schabrak med svart kors storlek full från Equestrian Stockholm. Passar sjukt bra till en grå och svart tröja.Min personliga favorit!!
 
Ett skogs grönt schabrak storlek full från Börjes. Jag använder det som tränings schabrak och rider ofta ut med det. Super bra passform!!
 
Ett schabrak från gold medal storlek full. Detta ska jag köpa av Ingrid!
 
Ett till schabrak från Equestrian Stockholm i storlek full. Jätte fin färg tull Betty!!
 
alla är hopp/allround schabrak !!
 
jag har 4 till hemma som jag ska sälja så småningom så att jag kan köpa mig något annat!!