Next up!!
Hej alla! jag heter Sara och är 13 år. Jag är då en ny bloggare, och jag är sååå taggad på att börja blogga!
 
Det här är mitt andra år som medryttare men jag har ridit på Karlshem i 4 år nu, alltså gått på sommarläger och andra roliga läger!
 
Förra året var jag medryttare på en B-ponny som heter Sunshine, hon är verkligen bäst (enligt mig).
Jag och min kompis Amanda (som också är ny bloggare här) red Sunshine tillsammans under vinterhalvåret. Vi saknar henne verkligen..
Men nu har vi taggat om på nytt med nya ponnysar inför vinterhalvåret!
Jag är medryttare på en C-ponny som heter Bonnie. Jag är helt förälskad i henne! Hon är precis som den drömponny jag drömt om, haha.
 
Mina favorit hästar på Karlshem (förutom Bonnie och Sunshine) är Szafir (som jag hade på ett av sommarlägerna), Walle (som jag också hade på ett sommarläger), Funnyface, Mondo och Fanta.
 
Jaa, de var väll allt antar jag, haha. Men vi hörs nog väldigt snart!
/Sara
 
 
 
Bilder på Bonnie <3