Nästan sist!
Hej!!
jag heter Lea och är 12 år gammal än så länge, fyller år i december (är 03:a) och jag bor i bromma/sundbyberg. Jag har ridit på ekerö ridskola innan jag kom till karlshem (rider forfarande på ekerö ridskola) och detta är mitt andra år på karlshem. förrra året var jag inte medryttare utan jag red lektioner på söndagar, men jag brukade vara där på lördagarna också. Då red jag oftast Fanta, Lucky, Fogerty, Miss Sophie och massa andra hästar. Detta året så är jag medryttare på Pegasus, bästa!!
 
Första året på karlshem var jag här med Jossan på sommarridläger, då hade jag en liten ponny som heter Semlan. Jag älskade verkligen henne då (gör det fortfarande) och vi vann hopptävlingen tillsammans. Vi hade hopptävling i en liten mindre grupp med oss lite mindre barn.
 
Andra året önskade jag mig Semlan och då fick jag henne igen, så då blev jag jätteglad!! Då åkte jag dit med Sara, Amanda och Jossan. Jag och Semlan kom trea på rykttävlingen då.
 
Tredje året fick jag Tisse, jag gillade inte honom så mycket i början men sen så älskade jag honom supermycket<3  jag ramlade av mycket det sommarridlägret och gjorde många "sigrids" men det var kul ändå.
 
Fjärde året hade jag Mandolin en söt liten ponny som jag gillar jättemycket! Hon är en travhäst också och hon
står på solvalla resten av året då hon inte går sommarläger. Jag bor brevid solvalla så när jag cyklar till skolan så brukar jag se henne ibland när hon ska gå till hagen<3
 
Mina favorit hästar är (förutom Pegasus,Tisse,Semlan och Mandolin) Fanta, Miss Sophie, Lucky och många fler!
Det var allt om mig, vi hörs! /Lea 
Pegasus på bilderna<3