Anledning till min dåliga update...
...är för att jag har pillat med en ny design! Nu är den äntligen uppe! Jag menar det är ju typ vår ute vi kan ju inte ha vinterbilder haha.
 
Gårdagen var riktigt mysig trots inställd lektion. Stackars Aud var jätte sjuk så vi fick roa oss på ett annat sätt. Vi körde Hurry scurry! Dock är vi alla vinnarskallar så jäääklar vad det blev intensivt alltså men riktigt roligt var det! Första gången barbacka på Benji och kan säga direkt: han var inte skön. Den dära ryggraden alltså, riktigt spetsig haha.
 
Nej men han var jätte duktig och var hur snäll som heslt och lyssnade grymt på mig fina hästen. Vi förlorade med en poäng (ytpiskt) men men det var riktigt kul.
 
Red även Mandie dock inte så intensivt eftersom jag är ju sjuk och ska ta det lite lugnt. Hon skötte sig finnemang skruttis ponny.
 
Här kommer resterande bilder på en trött, sliten och sjuk Ingrid med väldigt oborstad hår och skitiga kläder. Tur att ponnyn är fin hahaha