Say hello to Danny!!
Okej allesammans!!!! nu är det bestämmt!! Jag ska ha en d ponny vid namn Camber Dan aka Danny. Han är skimmel och född 2009. Han är pigg och stressar lätt upp sig om man blir spänd eller håller för hårt i honom. Han är stark när man rider ut och kan sticka så nu rider jag inte ut så mycket på honom. Han är en väldigt fin häst med bra potesial inom hoppning och dressyr. Väldigt bra hoppteknik men kan bli stark och dra mot hinder samt är slarvig och kan ta en bom här och där. Fin i dressyren med bra gång och väldigt sammarbetsvillig. En väldigt fin allround ponny!! Han är en gammal karlshemmares häst vid namn Amanda.  Det ska iallafall bli riktigt kul att göra denna resa med honom. SPECIELT NÄR JAG SKA FÅ HYRA!!!! JA,NI HÖRDE RÄTT. JAG SKA FÅ HYRA!!!! ÄÄNNTTLLIIGGEENN SKA JAG FÅ HYRA EN ALDELES EGEN PONNY!!!!! MIN DRÖM GICK I UPPFYLLELSE!!! Jag kommer ha en "storytime" sen då jag berättar hur allt gick till och så. Sen kommer jag också förklara mer utförligt om hans problem och vad våra mål är och så vidare! hoppas ni ser fram imot att följa våran resa tillsammans!!