Hemresa
Hej alla! Hoppas n har haft en underbar sommar. Nu är ungefär halvvägs igenom men det känns som början på slutet. Den första augusti åker jag ifrån mitt väldigt kravlösa landställe för att åka hem till ett väldigt kravfullt Stockholm. Den sjunde augusti börjar jag jobba läger och två veckor framåt.
 
Snart kommer jag ha haft Villis i ett år vilket känns väldigt sjukt. Jag jobbar lite på en årsresumé. Jag vet att man brukar göra sånt vid nyår men jaja jag gör en nu. Oavsett tänkte jag försöka blogga mer när jag kommer hem då det kanske är lite roligare att läsa vad som händer på karlshem istället för läsa om mig när jag babblar på om mig, mig och mig. Jag längtar verkligen hem nu och alla människor där hemma. Men jag trivs väldigt bra här med människorna och sommaren. Det kommer kännas väldigt tragiskt att lämna dessa härliga människor. Usch vad jag känner mig tragisk och allt sånt där men jaja sånt händer vet ni.
 
Snabbsammanfattning av vad som hänt här nere i alla fall. Formarbetet är på maximum. Jag tränar för en tjej som tävlat dressyr på hög nivå och helskotta vad hon jobbar mig. Jag svettas som en gris varje gång. Sorry Aud men du har blivit ersatt som jobbigaste tränaren. Hon satt faktiskt upp på Villis en gång. Jäklar vad hon kunde få honom att röra på sig.  Formen börjar bli riktigt bra nu faktiskt jag ska bara få till lite schving i steget. Sen kommer det bli intressant hur jag ska lösa mitt fartproblem på lektioner för Aud. Det är så lite plats då känns det som plus alla andra är så jäkla långsamma. Elenore (tränaren här) vill att jag konstant ska pusha mig och honom att gå frammåt. Snabbare och snabbare för att få en ordentlig bjudning. Trots dressyrsatsningen rider vi ut och hoppar. Jag lyckades faktsikt få min tränare att hoppa med mig på sin dressyrhäst. Guys!! JAG KAN RIDA PÅ STRANDEN HÄR!!!! Så länge jag timear det så att det inte är nåt folk ute. Ytterst härligt är det i alla fall. 
 
Jag var på falsterbo också btw. Det var superkul. Dressyren var helt underbar. De var så jäkla duktiga, tänk om man ändå kunde rida så.
 
Det var allt för mig tack och hej. 
 
 
 
 
 
Ignorera kedjan. Jag redigerade bort den på min mobil (photoshop går inte ladda ner på min skoldatorn). men jag orkade inte riktigt överföra dem tillbaka till datorn hehe. 
 
 
 
 
 
 
Lite bildbomb kändes som ni var i starkt behov av. Alla bilder är mina förutom de där jag rider. Sandra och Tilia var gulliga nog att fota mig när de var här :)