Utsnobbad
Hõla (spanska). Haha vet inte ens om jag stavade rätt men är för lat för att google. OBS! detta kommer ej vara ett seriöst blogginlägg, råkar bara vara på väldigt bra humör. Okej jag måste berätta om ett riktigt problem här. Så ifall ni har bott under en sten i hur länge som helst finns det en grej som heter stockholm international horse show och hela poängen med att betala 300 spänn för att få komma in är så att man spendera mer pengar på mässan de har där massa märkesgrejor säljs för aningen rabbaterat pris. Jag hade inte med mig hur mycket pengar som helst och mina föräldrar var inte på humör att gå dit med mig på söndagen för att köpa grejor. Juste borde kanske nämna att vi från karlshem gick på lördagen och tittade. Aja men problemet var att ps of sweden hade en liten avdelning och både jossan, sandra OCH Leo köpte ps- träns. Detta är ett stort problem för mig då jag verkligen behöver vara den snobbigaste människan på karlshem och jag känner att min position är starkt hotad. Om jag har tur får jag ett ps-träns i julklapp. Ja jag har enormt mycket problem asså the struggle is real guyz. Leo har alltid varit lite smygsnobb. Man tror inte hon är så snobbig men hon har rätt mycket märkesgrejor. Smygsnobben deluxe Leo. Haha hoppas ingen tar detta för seriöst men man vet ju aldrig med människor så OBS! DETTA VAR ETT SKÄMT. Så mår alla bra nu? Guttan. 
 
On a sepperate note, stavas "sepperate" med ett eller två p:n? Aja ni överlever... på något vis... Det var inte riktigt poängen.... Min poäng är att jag har fått en DRESSYRSADELN. Ja jag är jättetaggad för jag gillar faktiskt att rida i dressyrsadel till skillnad från vissa andra *host* Tilia *host*. Den är inte den snyggaste i världen. Ingrids te.x är så mycket snyggare men det är en dressyrsadel och jag är så glad då min andra sadel är en hoppsadel som är väldigt platt. Den är svart också vilket är så skönt för resten av min utrusting är också svart. Asså tänk om jag hade fått en brun! THE HORROR. BTW Ha! Amanda. jag sa ju att jag skulle få en! Ja det där var viktigt för mig... Så detta kanske låter som jag skryter men jag fick den idag, jag kommer inte åka till stallet för ens på torsdag så jag fick inte vara uppspelt när jag var där och mina föräldrar fattar inte varför det är så speciellt så behövde lufta mig lite okej? Är verkligen taggad på att pröva den men behöver först schabrak, gjord och stigbyglar. Borde köpa mer freejumps... Haha nej skämtar men jaja får väll lösa det. Julafton är i antågande liksom. SO TAGGAD. Eftersom första advent var i helgen har jag bestämt, eftersom jag uppenbarligen är hela världens diktator, att man får nu börja lyssna på julmusik och jag gjorde det hela helgen och jag är nu helt omöjligt upptaggad för jul... Jag saknar faktiskt Alice lite grann. Hon brukade alltid vara den som taggade jul mest. 
 
Det var mina problem för idag. Bye Pie
 
 
Ett annan grej som gör mig deprimerad är hur mörk Villis är nu på vintern. Asså titta hur ljus han är!!