Vill ni att jag startar upp bloggen igen?
Jag skulle kunna starta upp bloggen igen.. Men min lathet till att göra en ny design stoppar mig och jag är så otroligt trött på designen + jag har inte tid.. Om jag startar upp den kommer jag inte bara blogga om Karlshem längre utan om typ allt, vardag, foto, känslor, allt helt enkelt :P Så om ni verkligen verkligen vill att vi startar upp bloggen, kan ni göra mig en tjänst och göra en ny fin stilren design till bloggen?

Tips som jag gillar:

Gillar vit, beige och brunt på detaljer och bakgrund

En blogg med skitfin design är: lunisen.blogg.se

Gillar när headern skiftar bilder och har rundade kanter

Gillar när publiceringstiden och kategorin står precis under rubriken

Gillar när det finns en linje under rubriken

Gillar inte när designen är komplicerad och rörig (nellieberntsson.se typ) utan den ska vara enkel

Sidomenyerna ska alltid vara minst 200 px

PEACE KARLSHEMMARE!
☮ ♥ ★ ✿ ★ ♥ ☮
#1 - fanny

SV: hej! jag var på karlshem förra året. hur länge hyr du MP? :)

#2 - Joanna B

Vill du ha chansen att vinna Stallboken 2012? Då tycker jag att du ska klicka här ↓

http://capirossin.blogg.se/2012/february/bloggtavling-1.html#comment



Jag lottar just nu ut Stallboken 2012 på min blogg!



Kram, Joanna http://capirossin.blogg.se/

#3 - Alva

Jaa! Starta upp den! :DD

#4 - Beata

Baily är bäst