Planer för lovet
Hej hej hej hej hej
 
Innan vi börjar med inlägget måste jag bara säga att min tandläkare drog ut 2 tänder i torsdag!!!!!!!! asså mobba inte men jag hade 6 mjölktänder kvar att tappa så nu har jag bara fyra.. mina tänder hade liksom växt över de andra så de va dags att dra ut dem.. nu vet ni ;)
 
Ja, jag fråga på våran instagram vad ni ville läsa om och ni ville läsa om hur mitt lov ska se ut. Jag ska vara hemma och rida min polle varje dag och ska KANSKE jobba. Vi får se, hoppas! Gillar att jobba och träffa er!
 
Varje lov brukar jag fokusera mycket på en sak hela veckan, tex jullovet red jag ut varje dag. Detta lov ska jag fokusera på HÅRDJOBB. Han ska gå väldigt intensivt med mycket svårigheter. Det för jag gillar att ha mycket tid på mig när jag ska rida ordentligt typ med avskrivning och framridning. Därför är det perfekt att hård träna på lovet, ellerhur! 
 
När jag rider ut ska jag galoppera mycket, kondition, och träna på att han ska lyssna på VARJE sak jag gör. När jag kör bommar ska han göra de jag ber om oavett om de är byta galopp eller reglera galoppen. Dressyr ska vi höja svårighetsgraden och köra mycket svåra skolor och sätta press på honom i varje gångart. 
 
Men.. om jag jobbar kanske det blir svårt att rida ordentligt men vi får se, ni blir uppdaterade !