Mot stallet
Bonjour mina internationella vänner. Asså en dag kommer jag lista ut hur man ska starta ett blogginlägg, but today is not that day!

Alltid när jag skriver blogginlägg brukar det vara på nån lektion när jag har gjort det vi ska göra så jag gör annat. Tyvärr brukar det innebära att typ hälften av alla inlägg jag skriver aldrig publiceras då lektionerna tar slut ganska tätt inpå. Sad life :(. Men jag pratade med josse och hon snackade om hur hon brukar skriva på vägen tilll stallet. Nu har pratat alldeles för länge om ingenting men det är vad jag gör nu.

Jag har ju som sagt varit på Gotland i ett par dagar så igår red jag med på lektionen för att bara få rida över huvud taget då jag slutar omänskligt sent (16.30 asså det borde vara mot skollagen att sluta efter fyra). Men idag då jävlar ska det ridas igenom honom innan dressyren imorgon så vi kan styla ordentligt för Aud hehe. Asså vet ni vad jag önskar. Om Aud eller Rebecka eller någon kunde bara stå och titta på mig när jag rider. Dem behöver inte säga något utan bara stå där och stirra för jävlar vad man skärper sig då. Men tyvärr kan ju inte alltid alla anpassa sig efter mig och mina behov/vilja. Attans blattans! 

Jag tror jag ska öva övergångar idag (ganska standard för torsdagar) något jag gör när jag inte har någon bättre idé plus det är så jävla nyttigt asså i alla fall för mig och elvispen. Kanske lägger jag fram lite bommar... okej jag har ingen aning vad jag kommer göra idag. Mycket beroende på vilka som rider också. 

HALLÅ JAG VILL HA SOMMAR. Jag har börjat planera lite nu inför sommaren vilka läger jag ska jobba och om jag ska ha andra jobb, när jag ska ta körkort osv och det har verkligen fått mig att längta. Dessutom saknar jag min tränare och mina kompisar där nere i Skåne. Det ska bli väldigt mysigt att se dem igenom och dra ner deras stall snobbighetssnitt. Akta er Skåne för jag och min fluffboll ska ta er med storm. Det var nog allt och inget jag hade att säga idag. Au Revoir eller hur man nu säger. 

(null)

(null)

(null)