Mål för höstterminen
Hej igen, tänkte rabbla de 9 delmål jag har med Danny under höstterminen alltså under fyra månaders tid.


1~tävlingsmässigt vill jag starta 90 felfritt om allt känns bra såklart

2~sen vill jag även starta dressyr, vilket program vet jag inte för jag kan typ inget program haha..

3~sen vill jag förbättra formen i övergångarna så att han verkligen håller den i ALLA övergångar!

4~ hela förra året körde jag mycket styrka men då var det inte så intensivt. Därför tänkte jag att vi skulle ta kanske 2 månader till att verkligen hårdträna med styrkan för Danny, så att formen och steget blir bättre!!!

5~sen ska vi kunna samla så bra som i våras men nu ska stegen fortfarande vara luftiga så att de ine bara blir korta galoppsprång utan de ska gå ännu mer uppåt istället!

6~sen vill jag väll hitta den fina formen och det super fina stödet i handen som vi hade precis i slutet, och för att göra de måste man tänka på att ta de lugnt så hästen inte "tvingas" ner i en dålig form. Bättre att de ser  "dåligt" ut ett tag för att sen få de att se bra ut!

7~ jag vill även att han ska få luftigare steg iövrigt  men de kommer väl med mer styrka och en ärlig form !

8~ jag vill också få stabilare skänklar när jag hoppar lite högre hinder!!

9~ till sist vill jag bara ha kul med honom oh hitta på roliga äventyr oh saker att göra :))
(null)
Första bilden på Danny<3