Tuben snart mot KH!
Jag borde vara nere i tunellbanan nu påväg mot karlshem men ville lägga upp en bild :)
Linnea och Nelly :) <3
KRAM ÄMMA
#1 - elsa

snälla laadda upp bilder på mig o ranger :(

saknar er massa!! <3

#2 - linnea

Åh, tack! Elr vad man ska säga! Saknar henne något enormt.

#3 - linnea

Åh, tack! Elr vad man ska säga! Saknar henne något enormt.

#4 - Astrid

Vilken fin bild!! Saknar Er <333

#5 - Tova (:

Kan ni inte lägga upp någon bild på mig & Tuti? Skull bli skitglad <3

#6 - Malin :)

Åååh kaninen!!!! :D:D:D hahahaha... Jag tror att jag döör xD

#7 - linnea

Vilken fin bild! Vad synd att ni inte jobbar läger 6 som jag ska gå på. Men vilket läger är det just nu? Förlåt om jag har skrivit fel någonstans men är inne på mobilen. :-(

#8 - Alicia

Hahahaahahahhahaha, är det bara jag som lägger märke till tjejen som håller i Poppan i vänstra hörnet (för visst är det Popps?) och som ser extremt rolig och härlig ut??? :D Haha, ser ut som att hon antingen dör av garv, eller bara är extremt orolig för Linnea som hoppar?? Haha okej jag är kanske lite elak. Förlåt du som står där i vänstra hörnet!

#9 - Jessica

Till Alicia: De är Pauo som står å fotar :p

#10 - Linnéa

Ämma o Pau (jag kanske stavar det udda men aja)

nu har ni ju börjat få rätt många kommentarer och så, det är då det är roligt att blogga, så försök å passa på!

#11 - Alicia (som stalkar er blogg totalt)

Håller med Linnéa: SKRIIIIIIIV :D

#12 - Tova :)

Blogga ! :D <3

#13 - Felicia

Blogga ;)

#14 - Anonym

Varför bloggar ingen?:O

Blogga nu!:D

#15 - Mimmi

Men dom kanske har bättre saker för sig än att blogga? Som att mocka ur bäddar klockan 8 på kvällen eller vattna alla hagar? Sånt är kul har jag hört.

#16 - Linnéa

Dom är inte på kh längre... Dom åkte hem igår

#17 - Mimmi

Jag vet. Jag jobbade med dom hela läger 2 och 3.

#18 - vilma

hejhej!!

eran blogg är jätte bra!

jag har aldrig vart på karlshem eller nåt, men tycker det verkar bra ;)

har bara några frågor! som jag jätte gärna skulle vilja att ni svarade på i ett inlägg:

*har ni hästar på karlshem?

*vet ni om man kan bli medryttare på karlshem? och isåfall, vad krävs`?

bor ni på karlshem?

rider ni varje dag? ;)

hehe ja det var några;)



svara jätte gärna, älskar er blogg!

kram /vilma