Svar på frågor
Hur många hästar totalt har karlshems ridläger/ äger Aud?
 
Hon har runt 50 hästar som hon använder till sina ridläger och uthyrningsverksamhet.
 
Finns det någon häst som aldrig går sommarläger?
 
Ja många hästar har aldrig gått sommarläger oftast för att de är nya och behöver tid att kunna vänja sig innan de går läger. Villis är ett exempel på e häst som aldrig gått sommarläger då han kom till gården som oinriden och sedan varit personalhäst. Men vissa hästar passar inte alltid för att gå läger också om de är gamla samt inte skulle klara av att gå två gånger varje dag. 
 
Går det storhästar på sommarläger, om inte varför?
 
Några hästar som är precis på gränsen till storhäst går men inga riktigt stora då det är lite svårt att få plats med dem på ridbanan tillsammans med alla ponnysar. Sen har vi inte så många storhästar.
 
Kommer Danny eller Barry hyras ut i sommar?
 
Det vet inte vi tyvärr då det är Aud som fixar sånt :)
 
Hur mår Pegasus?
 
Han står inte på gården just nu så vi kan inte säga exakt men han är uthyrd till en jättgullig tjej som har honom och han verkar trivas.
 
Hur gammal är Moosie?
 
Vet inte riktigt men runt 9/10 tror jag.
 
Kommer ni vara kvar på hästarna i höst?
 
Jag (issa) kommer ha kvar villsan nästa år i alla fall men de andra vet jag inte. Jag tror Jossan kommer ha kvar Benji. Resten får vi se
 
Hyr ni ut storhästar?
 
Ja! Några stycken brukar det alltid bli i alla fall. 
 
Hur gammal är Tessie?
 
Jag vet inte tyvärr :(
 
Kommer det vara några påsk/sportlovsläger?
 
Sportlovsläger kommer det i alla fall vara påsken är lite för långt in i framtiden för att jag ska veta.
 
Om man hyr en häst över sommaren, hur långt får man ta hästen?
 
Det är bäst om man tar med Aud då hon svarar bäst på sånt. Men bra tummregel är att man ska i alla fall hålla sig inom stockholms län tror jag. 
 
Detta var alla frågor vi fått på vår instagram undrar ni över något är det alltid okej att skriva. Vi tycker det är superkul! Ta hand om er.