Skolarbete och äckel
Tja tja tja tja! Undra om jag kan legit bara göra ett inlägg där jag skriver hej om och om igen i all evighet... Hehe. Jag har väldigt bra tankar i mitt huvud som ni märker. Aja i veckan har jag behövt ta tag i allt skolarbete jag ignorerade under jullovet så det är därför ni inte hört av mig på ett tag. Usch asså jag är så trött på skolan men det är i alla fall inte jättelångt kvar. För tillfället fokuserar jag bara på att klara av tvåan... och sen trean... och sen universitetet... men jag tar allt ett steg i taget vilket, hett tips för alla er där ute som fortfarande är fast i grundskolan, om ni inte bryter ner allt i små delar och små steg kommer ni gå under... Anyway på ett gladare ämne...
 
Hästar och allt sånt! Vi var på träning i helgen. Totalt 4 timmar i bil för träning i en timme. Haha nej men det var faktiskt kul. Lina är ju väldigt duktig och tävlat höga klasser så hade jag bott närmare hade jag merän gärna tränat för henne mer. Well well. Vi jobbade mycket galopp vilket är vad vi alla bad om så det var nog väldigt nyttigt även om jag typ vill gråta varje gång jag ska jobba galopp. Det var en helt underbar dag även om jag var redo att bli en burrito när jag kom hem och aldrig vakna upp. 
 
Idag blev det ingen ridning för min del för jag skulle hjälpa Aud i stallet och min plan var tt rida ut idag så jag är rätt säker att jag hade ångrat mig grovt om jag genomfört det. Aja vi trimmar vidare i veckan helt enkelt. Tänkte försöka stryka resten av hästens vilodagar denna vecka för det känns verkligen som vi har hamnat i en liten svacka nu efter julovet för att jag inte jobbat honom tillräckligt hårt så nu är det dags att ta tag i det. Nu jäklar Villsan! shhh om ni lyssnar riktigt noga kan ni verkligen höra hur Villis redan nu börjar svettas
 
Aja bye bye see ya