Mitt 2017 del 2
Fortsättning följer...
 
AUGUSTI & SEPTEMBER
 Jag hade Ceke på läger men det kanske var i juli när jag tänker efter men asså påriktigt, vilken underbar häst, helt magisk!! Sen var vi även i juli på det roligaste jag någonsin gjort. Vi åkte ju iväg och provred hästar med Aud, det är det roligaste jag gjort!!! Vi fick med oss Tyga hem, fantastisk häst. Jag red honom mycket i sommras när han kom, bland annat hoppade jag terräng med honom.
Jag visade även några hästar och red extrahästar och busiga ponnysar. Till exempel Decca, amigo och Tessie och många mer på uteritter osv. Super kul !
Sen åkte jag och Aud och köpte Danny som nu är min hyrhäst.
 
OKTOBER
 Jag följde med Josefin och Benji på tävlingar och jag lärde känna Danny mer och mer och det gick riktigt bra för oss!! Vi hoppade och han var super duktig och vi red även ut mycket.
 
 
NOVEMBER
 Jag red ut väldigt mycket och vi fotade även till bloggen. Jag följde med jossan på tävlingar och jag löshoppade Dannysen. Vi var även på våran första tävling tillsammans, en hopptävling på ekerö. Danny var exemplarisk och levererade felfri runda, duktig häst!
 
DECEMBER
 
Vi fotade mycket fina bilder och jag slängde in en bild på Minstrel för jag glömde säga att jag red henne efter sommaren ett tag. Sen fick den finaste hunden på jorden somna in..saknar henne
Danny blev rakad och löshoppade igen. Vi trimma på ordentligt och det gick mycket bra. Under jullovet red jag Fox, Villis och Bekka ( och danny såklart). Danny och jag hade det hur bra som helst!
Red egentligen Bekka i november också, väldigt mycket båda månaderna! hur kul som helst!
 
Det var mitt år, ett bra år med mycket erfarenhet i bagaget till 2018. Taggad till tusen!!