Mitt 2017 del 1
Nu ska jag ta och sammanfatta mitt 2017. Jag delar upp det i två delar så här kommer den första!!
 
 
JANUARI
I januari red jag Betty och Bonnie regelbundet, men i slutet av månaden gick jag över till bara Betty. Det gick superbra med både Betty och Bonnie. Allt kändes super och jag och Betty hade det riktigt kul tillsammans, vi red ut i snön och hoppade och dressyrade!! Betty levde lajf helt enkelt!!
Sen kom även Keemix till gården och jag red henne regelbundet i några veckor/ månader. Det gick superbra, men hon såldes efter ett tag då hon inte passade i verksamheten. Vi byggde även snöhästen Gunnar!!
 
 
FEBUARI
I febuari busade vi mycket med hundarna och hade det mysigt! Jag och Betty fortsatte jobba på och vi åkte till södetälje och tävlade två rundor. Vi red ut massa och busade runt!!
 
 
MARS
Mars var ingen speciel månad, vi fortsatte bara mysa runt på gården med alla underbara djur!
 
 
APRIL & MAJ
April och Maj anlände fler hästar till gården men Keemix lämnade även. Chanell red jag ganska många gånger när hon kom. Jag red även Honör och Lady moy när de kom till gården i några veckor. Vädret började bli riktigt fint så Betty blev en nakenfis och vi fotade mycket. Vi var på två tävlingar, en hopp och en dressyr!! Båda gick bra speciellt dressyren!!!
 
 
MAJ & JUNI
Fler dressyr bilder från tävlingen och mysiga uteritter med bad bjöd maj/juni på!
 
 
JUNI
I juni blev det mycket fotning: terräng, galopp och stilla. Jag och Betty hade så extremt roligt tillsammans och hon var galet fin. Det var riktigt mysiga tider det!!!!
 
 
JULI
Sen började juli och min och Bettys tid gick mot sitt slut. Bilderna på henne ovan är bland de sista gångerna jag red henne. Sen jobbade jag läger ett och två, härliga barn och kung morris levererade! Sen anlände Fox, Minstrel och Bambam till gården och jag red dem mycket. I början red jag Minstrel väldigt mycket och sen började jag rida Fox och Bambam mera! Det var ett litet sommarprojekt med de tre hästarna kan man säga!! Hästar visades och busiga ponnysar fick man rida lite, kul hehe!!
 
Lite flummigt men men...
Nu får ni nästa del imorgon, kram