Länge sen
Hej på er! Nu var det väldigt länge sen Jag uppdaterade här känner jag, heh. För dem som har missat det så har jag fortfarande Bonnie och haft det nu i Cirka 2 år. Det är helt sjukt vad tiden går snabbt! Det går ihelafall väldigt bra för mig och Bonnie och vi har kommit väldigt långt tsm vilket är kul.
 
Under sommaren så har vi varit ute på en del terräng och jag har insett att det är det som jag och Bonnie tycker är roligast av allt. Terrängen har gått jättebra och vi har till och med varit ute på en meeting i Söderköping som heter Sugarcup som var såå sjukt kul! Vi var tyvär inte med från första början (vi hade inte kvalat) och fick därför inte starta i den riktiga tävlingen vilket var synd eftersom att vi fick näst högst poäng av alla som var med och tävlade! Istället var vi med och tävlade i den så kallade öppna klassen. Jag är så otroligt stolt över Bonnie!
 
Nu under vintern så har vi mest bara tränat och tränat och tränat inför kommande tävlingar. Vi har varit iväg på några tävlingar i höstas som har gått bra men inget sen dess. Men några av mina mål är väl att jag ska debutera 90 cm nu i vår och att jag ska vara med och kvala till sugarcupen så att jag och Bonnie kan vara med på den regionala I sommar.
 
Så det är väll så det ligger till för mig och Bonnie just nu sen får vi se vad det blir.
 
bilder från julhoppningen då jag och Bonnie kom 1:a!