livet rullar på
Hej nu var det ett ta sedan!! känns som jag alldtid säger så...men nu ska jag försöka hålla igång mera. Jag kan fortfarande inte berätta vem jag ska få i vinter eftersom allt är väldigt obestämmt. Men snart så, då ska jag berätta allt. Men jag rider lite ibland på olika hästar. Jag är där nästan varje dag och rider på olika hästar. Jag har bland annat visat den nya hästen Captain. Super trevlig häst med bra inställning till allt. Vill lära sig och är mycket sammarbetsvillig. Sen har jag hoppat Espri i helgen. Sååå rolig häst, har alltid gillat henne, förutom första gången jag red henne...hehe...men hon var iallafall super duktig. Sen så har jag visat finaste lola. Sååå himla fin sagohäst, ställer alltid upp och presterar alltid på topp!!! Sen så har jag ridit Skipper bland annat, en trevlig häst.
 
Allt är i sin ordning i stallet iallafall. Några få hästar är kvar som ska åka till sin fodervärd. Men nästan alla har åkt nu. Jag ska göra en liten update sen vilka som stannar under vintern. Men för tillfällt är det lite oklart. Men allt rullar på och jag börjar sucksesivt flytta alla min saker till stallet. Tycker att det är väldigt skön stämmning i stallet och jag trivs bra. 
 
Därimot saknar jag Bettan väldigt mycket. Hon är den finaste i hela världen och jag är väldigt tom just nu. Saknar henne hela tiden. Att bara kunna tränsa och gå ut och dra en galopp på ängen med öron spetade...gud vad jag saknar henne...världens finaste häst. Ångrar inte en sekund med den fantastiska ponny!!