Jag saknar sommareeeeeennnn!!
Guys! Det är snart höst. Jag längtar faktiskt lite till hösten men endast dem där tre dagarna när det faktiskt är fint på hösten och alla löven är färgade. Sen får det gärna bli sommar igen. I helgen ska jag jobba helgläger så då kommer jag inte blogga någonting (för jag bloggar så ofta annars) hehe. Det kommer bara vara jag och Aud så jag hoppas verkligen att barnen är små änglar annars kommer jag bli sådär lagom trött där jag typ bara vill sitta i fosterställning hela måndagen vilket jag nog kommer göra oavsett vilka barn jag får så om ni letar efter mig måndagen efter ett läger så vet ni var ni kan hitta mig. 
 
Jag vet att det egentligen inte har gått så lång tid men jag saknar verkligen skåne. Jag saknar stallet, människorna och framförallt saknar jag ledigheten och kravlösheten som jag förknippar med skåne. Det kändes som om jag inte fick alls nog med tid där. Jag vet inte... Hade jag fått möjligheten hade jag åkt tillbaka dit på ett ögonblick. Förlåt det var inte meningen att bli så här deprimerande men jag är faktiskt lite ledsen just nu över att det kommer dröja ett tag innan jag får åka tillbaka och ännu längre tid innan jag få ta med hästen ner dit igen. Okej okej i'm done. Typ... 
 
I veckan har vi haft lite blandad träning. Dressyr, jogg barbacka, uteritt, lektion, hoppning, vi har gjort allt denna vecka känns det som. Jag fattar knappt hur vi hunnit med allt. 
 
Idag har jag inte ridit men jag smet snabbt ut till stallet för att mocka då min ponny stod inne inatt. Jag har lite smått panik då jag inte kunnat etablera något schema än. Jag måste ta allt dag för dag. Jag har egentligen inget emot det i sig men jag behöver planera för att få ihop skolan och stallet och nu kan jag typ inte planera för efter 15:e kan allt vändas upp och ner i och med att medryttarna börjar. Aja men kommande kommer jag nog fortsätta jobba dressyr men jag vill gärna lägga in markarbete i mina dressyrpass så Vilis får tänka lite var han sätter fötterna, något han verkligen behöver. Något jag verkligen gillar är att trava över upphöjda bommar, det är såsåså kul!
 
Smått deprimerande menmen detta var nog allt för dagen. Bye pie
 
 
 
 
 
 
Då jag som sagt inte har så mycket nya bilder så här är lite gamla från andra tider.