Story about Danny!
Nu ni, håll i hatten, för ni ska få veta storyn om Danny!! Okej så interssant är det inte men men.. 
 
Det var så att Aud sa till mig att vi skulle åka iväg och provrida en häst till mig. Så vi åkte iväg en vecka senare ungefär, lång som tusan. Sen var vi iallafall framme och mötes av en nyduschad kritvit häst! Sen visades han lite och sen fick jag hoppa upp. Det gick rent ut sagt extremt dåligt. Jag tappade all ridning just den stunden! 
 
Men det var ungefär det jag letade efter, något att utvecklas med. Så vi åkte hem och Aud funderade på de. 
 
En vecka senare var han i stallet och därefter har jag börjat rida honom regelbundet och för cirka 2 veckor sen var det officiellt att jag hyr honom!!! Jag är verkligen Såå glad att jag har honom. Han är super, verkligen!!! 
 
nästa inlägg blir om mål och problem osv!! 
Sötnos!!