Mål
 
Hej alla fina!!
Idag ska jag prata lite om mina mål med Danny. Jag skulle vilja ha Danny i två eller tre år. Men ALLT kan hända så jag kan inte säga något över huvudtaget. Vi får se vad ödet väljer.
 
MÅL: Mina mål med Danny denna termin är att bara fortsätta hitta alla knappar i dressyr och hoppning. Ska inprincipt kunna göra allt som jag vill. Självklart inte något vi inte klarar av typ som pasage haha. Men jag vill kunna göra enkla byten och känna att jag har kontrollen i hoppning och dressyr. Hittills har det gått riktigt bra med Danny men jag vill kunna lära känna honom mer på marken och i ridningen. 
 
Nästa termin vill jag komma ut och tävla lite då jag fått extrem längtan efter Jossans tävlingar jag följt med på. Jag vill tävla några gånger och känna att vi från lite vana på tävlingar. Inte några värsting höjder eller satsningar men kanske några pay and jumps och någon klubbtävling och pay and rides. Skulle vara väldigt roligt och lärorikt!
 
Sen är det sommar och vet inte alls hur det kommer bli i sommar. Vi får se. Men efter sommaren vill jag iallafall ha Danny ett år till. Då kommer höst terminens mål 2018 vara att tävla regelbundet och hitta på massa roligt tillsammans och bygga ett starkare band. Vi ska helt enkelt spendera våran tid på det BÄSTA sättet och jag ska låta han ha så kul de bara kan bli. Vill börja tävla lokala och "klättra" lite i klasserna i båda hoppning och dressyr och kanske terräng alltså fälttävlan!!
 
Vårterminen vill jag tävla lite högre klasser och väldigt regelbundet. Min dröm är att åka på meeting så vi får se om det kanske kan hända!! Vi ska fortsätta ha super kul tillsammans och hitta på galna saker! Vi ska bli kända !!! Hahah skoja!!
 
Om det blir ett tredje år är det bara att fortsätta ha kul och tävla i dem högre klasserna. Min fina Danny! Ser Såå mycket fram imot tiden med honom!! 
(Fler och finare bilder kommer framöver, stå ut lite till)