Halt hästis
Hej!
Eftersom att min häst Lady är halt just nu så kan jag inte rida henne nu. Vilket är väldigt tråkigt, men jag har fått rida två andra hästar medans hon är halt. Jag har fått rida Lulu & den nya hästen Kilkeary Coloured Lass. Den nya hästen kom dagen innan jag red henne, så det var första passet på gården för henne. Och jag tycker att hon är superrolig att rida! Hon är så snäll i hanteringen även, vilket är ett pluss. Men eftersom att det var första passet för både mig och henne så kan man ju inte avgöra hur hon är att rida. Men det var väldigt kul iallafall!!
Här är hon:
 
 
I söndags så fotade vi och det var superkul!! Det blev superfina bilder som kommer komma upp på bloggen snart. Så håll utkik här på bloggen! Men nu är det snart höstlov äntligen och jag ska resa bort till Kroatien i åtta dagar. Vilket ska bli väligt skönt och roligt. Men jag kommer självklart sakna stallet. Så det betyder att det inte kommer komma så mycket uppdatering, kanske några bilder jag tog här om dagen.
Josse som har tagit bilderna ovanför<3
Min fina<3