Gårdagen
I fredags hade vi dressyr lektion och det gick helt okej, fick många bra tips. Vi har mycket att jobba på men det blir bättre och jag vet hur vi ska komma vidare.
 
Sen så sov vi där och hade stallet på lördag morgon. Jag och Jossan mockade alla stall vilket tog typ 2,5 timme och sopade alla stall och gjorde allmänt fint liksom. 
 
Sen så red jag, Lea, Sara, och Jossan till Berga och skritta i skogen i 1,5 timme ungefär. Så vi var ute länge och skritta. Vi hitta många fina stigar i skogen. Vi skritta upp för backar och hästarna fick lyfta på fötterna, bra för rygg och rump muskler och för att hästarna ska lära sig sätta fötterna rätt. Det var himla mysigt iallafall !!
 
Sen så när vi kom hem så red jag minstrel ett litet tag. Hon var duktig för att inte ha ridits på typ 1-2 månader. Hon är så himla trevlig och vill alltid göra rätt. Rolig häst tycker jag!!
 
Idag vankas städning i min spilta och smörjning och ridning och en hemlis, vad kan det vara ??? 
Gillar Benji i bakgrunden som smyger sig in i skogen, haha!