Träning
Hej! Igår var jag på träning med Benji ock det gick helt ok. Han hoppade fint men drog lite till höger hela tiden. Alltså så blev vägarna usla, men det får vi jobba vidare på. Annars var han verkligen så snäll och duktig. 

Det var lite banhoppning, eller snarare delar av en bana som vi tränade på. Det var en långsida med ett hinder sedan 4 galoppsprång till en kombination med 1 galoppsprång. Och den andra långsidan bestod av en linje med ca 6 galoppsprång. Detta hoppade vi då i följd av att vi innan hoppade snettigenom. 
Det var lite där det "kaosade", han drog till höger så att vi behövde lägga volter osv för att kunna vända upp. Men jag tänker att jag tränar vidare lite på det i veckan. Att kunna rida rakt och välja när jag ska vända osv. 
Men som sagt så var han väldigt duktig annars och han fick massa beröm av Helena. Banan vi hoppade låg på ca 80 cm.
Ingen fotade ju, men jag kan lägga in lite mobilbilder från videosarna här :
(null)

(null)

(null)

(null)

Bästa Benjamin <3