Tävlingen
Hej på er!
Idag var det Dannys och min tävlingdebut. Jag är såå galet stolt över honom och kan inte vara annat än super nöjd. Danny var hur snäll som helst att lasta båda gångerna och var extremt lugn hela tiden. Jag trodde att han skulle bli stressad och spänd. Men han var super cool och helt oberydd. På framridningen var han lite stel och ville inte direkt jobba. Tur att det var hoppning då, haha!! Han var iallafall lyhörd och fin. Inne på banan levererar han i en felfri runda. Super fin och väldigt lyhörd. Lite ryttarmissar här och där men inget stort. Bra känsla! Jag red inte snabbt eller tog innersvängar utan jag körde på i min egen takt med långa fina svängar för att det var våran första tävling. Såå glad att få ha den här hästen som min egen. Han överraskar mig varje dag, underbara ponny!!!! Tack till Lea och Pappa som hjälpte till och sjusa och var hästskötare. Även tack till Jossan för transporten !!