Tävling och PS pannbandet

Hejhej igen! 


Idag ska jag berätta lite kort om hur det gick på tävlingen i söndags, och visa mina efterlängtade bilder på PS pannbandet på som Lea har tagit!

Jag börjar berätta om tävlingen då, det var ju tänkt att jag skulle hoppa 80-80cm. Men efter den första rundan strök jag mig eftersom att Poppan varit lite småtrött i veckan. Därav var jag lite extra noga med att hon inte skulle bli alltför trött nu heller. Och eftersom att hon var superfin och framme runt hela första banan, hoppade som aldrig för och tyckte det var superroligt, valde jag att stryka mig andra rundan för att hon skulle komma ihåg hur lätt det var liksom! Och inte bli helt slut. 

Slutligtvis kan jag väll sammanfatta det som en superbra runda och en lyckad tävlingsdag!

Nu till pannbandet!


Superfina bilder tagna av världens bästa Lea! Även ett STORT tack till Amanda och Sara som också ställde upp som hästskötare!