Poppans utrustning #1

Hej allesammans!


Idag tänkte jag Följa trenden genom att visa er lite utav Poppans utrustning. Jag kommer att ha en del två på lördag också då jag visar resten. Detta är då utrustningen som jag använder dagligen på Poppan, sen måste jag bara tillägga att allt är mitt förutom sadeln som alla får med när man hyr. Jag har även ett par benskydd som jag använder vid hoppning och markarbete, samt ett par reflexbenskydd. Men de kan jag vissen annan gång.

Först ut är lite schabrak och täcken tänkte jag, nu visar jag dock inte mitt rengntäcke  eller vintertäcke. 


Detta är mitt HV POLO schabrak som jag köpte på horseshow! Ett (helt ärligt) bajsbrunt schabrak som ser mycket finare ut när det sitter på hästen, haha.
Detta är ett Gold Medal schabrak som jag köpte på Hööks. Jag har en röd tröja och gråa ridbyxor till detta, och det är såå snyggt!
Detta är också från märket Gold Medal som är från Hööks, detta tycker jag också är väldigt snyggt på Poppan då hon har svarta ben och man.
Detta är det sista schabraket som är från Gold Medal, haha, det är också från Hööks och detta är också sjuukt snyggt på Poppan!
Detta är då inte från märket Glod Medal utan det kommer från Börjes och det köpte jag under Stockholm Horse show. Detta använder jag mest som uteritts-schabrak.
Det här schabraket är Som ni ser väldigt simpelt, men konstigt nog så är det galet snyggt på Poppan! Det beror väll på att det matchar hennes ben och man också! Detta är köpt på Hööks.
Till sist har jag detta schabrak från Schockemöhle sports, det har jag köpt från Ingrid och detta är också så himla snyggt! Både på Poppan och bara att se på tycker jag, dock är det lite skitigt så jag ska tvätta det snart!

Sedan har jag även två till schabrak som jag ska visa er i ett annat inlägg, de använder jag nästan enbart på tävling. Förresten så är alla mina schabrak i storlek Full, och är allround/hoppschabrak!

Sedan har vi ett reflexländtäcke som jag använder speciellt om jag rider ut på vardagar.. när det är mörkt så att jag ska synas! Fettsög köpt på hööks och är i storlek 125.
Sedan har jag även detta fleecetäcke som jag använder om hon blivit svettig eller i transporten. Detta är också i storlek 125. Jag har fått det i julklapp så jag vet tyvärr inte vart det är köpt någonstans.

Jag hoppas att ni ser fram emot nästa del utav hennes vardagsutrustning, då visar jag hennes träns och lite sånt. 


Ha det så bra, Kram!